Pakistan Devlet Nişanı Töreni – Pakistan Büyükelçisi Konuşma 27 Nisan 2019

Ekselansları Sayın İsmail Kahraman
Ekselansları Sayın Recep Akdağ
Değerli Konuklar
Bayanlar Baylar

Bugün burada iki seçkin Türk’e sunacağımız Devlet Nişanı Takdim töreninde bulunmanız bizleri onurlandırdı. Bu kişilerin Pakistan – Türkiye ilişkilerinin güçlenmesinde öne çıkan rolleri olmuştur. Pakistan – Türkiye ilişkileri Sayın İsmail Kahraman ve Recep Akdağ gibi öne çıkan isimlerle beslendiği için çok şanslı. 

Kişisel bir not olarak; Sayın İsmail Kahraman’a bana karşı gösterdiği ilgi, nezaket ve rehberliği için şahsi olarak müteşekkirim. Sayın İsmail Kahraman’la her etkileşimimizde beni Türk Liderliğinin görüş, olgunluk ve bilgeliğine daha da inandırdı. Her türlü karşılıklı ilişkide ayrıca Pakistan – Türkiye ilişkilerinin bizden önceki kuşakların üstün çabaları ile beslendiğine daha da inandım. Bundan sonra bu ilişkiyi daha da geliştirmek ve bu kutsal güveni gençlerimize aktarmak bizim görevimiz. 

Aynı şekilde, Ekselansları Sayın Recep Akdağ’da da mükemmel vizyonu ve anlayışı olan bir Türk Lider görüyorum. Kendisinin bilge tavsiyeleri ve rehberliğinden hep birşeyler öğrendim ama en önemlisi kendisinin Pakistan’a karşı duyduğu çalışma isteği ve alakasıdır. Sağlık Bakanı olarak; Pakistan Sağlık sektörünün geliştirilmesi ve canlandırılması konusunda öne çıkan bir destek göstermiştir. 

Pakistan Cumhurbaşkanı’nın seçkin hizmetlerinden dolayı bu iki önemli yetkiliye Pakistan Devlet Nişanı sunamasından dolayı da çok memnuniyet duydum.

Teşekkürler.

No comments:

Post a Comment