Pakistan selzedelere yardım için bağış çağrısı yapıyor

ANKARA, 13 Eylül 2011: Pakistan ne yazık ki bir kez daha ölüm ve yıkıma sebep olan, muson yağmurlarının sebep olduğu benzeri görülmemiş sel tarafından vurulmuştur. Son felakette 200'den fazla kişi hayatını kaybetti, 4 milyondan fazla kişi evlerini terk etmek zorunda kaldı, 700.000’in üzerinde ev harap oldu, 1,618745 hektar (4 milyon akre) arazi sular altında kaldı ve 687,967 hektara (1,7 milyon akre) ekili ürün tahrip oldu. Pakistan 2010 yılında yaşanan yıkıcı sellerin etkilerinden kurtulmak üzereyken bu felaketle karşılaştı.
Pakistan hükümeti, selden etkilenen bölgelerde tam teşekküllü kurtarma ve yardım operasyonu başlattı. Felaketin ölçeği ve büyüklüğü göz önüne alındığında, dostların ve uluslararası toplumun yardımının gerektiği gözükmektedir. Selzedeler açık havada kurulan kamplarında acil yardım bekliyorlar.
Pakistan hükümeti, Türk hükümetinin ve kardeş halkının 2010 yılında selzedelere yaptığı cömert yardımlar için müteşekkirdir. Pakistan halkının bu zor zamanında, bir kez daha Türk hükümetinden ve halkından yardımlarını esirgememelerini rica ediyoruz.
Acil ihtiyaç duyulan malzemeler arasında su geçirmez çadır, gıda maddeleri, su arıtma tabletleri/sistemleri ve ilaçlar sayılabilir. Konuyla ilgili ayrıntılar Ulusal Afet Yönetim Kurumu’nun (NDMA) web sitesinden elde edilebilir, www.ndma.gov.pk.
Lütfen yardımlarınızı Türkiye’de yardım amacıyla açılan aşağıdaki hesaplara gönderiniz:
“Başbakanlık Sel Yardım Fonu - 2011”
 T.C. Ziraat Bankasi A.Ş.
Gaziosmanpaşa Şubesi, Şube Kodu: 920
Filistin Sok. No. 12, Ankara
ABD Doları Hesabı: 3457808-5014
Türk Lirası Hesabı: 3457808-5013


No comments:

Post a Comment